Moje oranžové tričko za nic nemůže

15.03.2010 21:32

Když jsem se v sobotu vracel ze zahraničí a vjel autem na pražský okruh, udeřilo mě do očí oranžové šílenství. Zleva slibuje Jirka zvýšit mateřskou, důchody, nemocenskou a kdoví co ještě, zprava stejný Jirka s úsměvem ve tváři prohlašuje, že "sníží zadlužování".

Ještě že Jirku máme, co bychom si bez něj počali, kde bychom bez něj byli?

To Jirka zařídil, že sněmovna omylem vyslovila nedůvěru Topolánkově vládě (aniž by ČSSD měla připravenou variantu "co když to vyjde" a i když se naše země stala terčem posměchu zbytku světa kvůlivá probíhajícímu předsednictví EU), to Jirka vymyslel, že předčasné volby budou, nebudou a pak zase budou (kdo se v tom má vyznat, ani nevím, jak to dopadlo). Ještě že Jirka bude řídít "ten sport", kam bychom jinak došli, co by si bez něj hokejisté počli? (moc se netěšte, Jirka Vám zakáže odcházet do NHL).

A to nemluvím o tom, že Jirka bude (samozřejmě ku všeobecnému prospěchu všech) kontrolovat obsah internetu a zakazovat nevhodné stránky. Zřídí proto úřad pro kontrolu internetu. Jirkovo pohůnci budou posuzovat obsah internetových stránek a volitelně je budou blokovat. Naštěstí tento systém nebudou muset vymýšlet, podobný systém cenzury už provozuje Írán a Čína.

Faktem je, že pokud nám Čína systém neposkytne v rámci bratrské pomoci, bude jeho pořízení v rámci českých (čti korupčních) poměrů poměrně drahé. Ale co už, o peníze v této zemi vůbec nejde - pomalu totiž konvergujeme k proslulému

Každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb...

Jak vlastně souvisí výše napsaný text s mým oranžovým tričkem? Mám strach, že splynu s nějakým nešikovně postaveným bill- mega- giga- boardem s Jirkovým slibem a okolo projíždějící řidič sveřepě se snažíce udržet bránici neporušenou mě prostě smete. A pak mám trochu obavu, že moje oblíbená barva bude stereotypně spojována s pojmy jako slibotechna, jitrnice na stromech a podobně.

P.S.: Jirko, udělej si průzkum na slogany typu "jitrnice budou růst na stromech", "pivo poteče v každém potoce", "pečení holoubci budou sami létat do huby". Možná budeš překvapený výsledkem. Takové ty kecy o mateřské a zadlužování už stejně nikdo nevnímá .....

Zpět