Jak na kvalifikovaný podpis s Bit4id TokenMe v Thunderbirdu

27.12.2017 14:59

Jen si tu tak odkládám, aby mi to zaindexoval google a já to příště našel :-)

 

Pro použití Bit4id TokenMe s kvalifikovaným (tedy neexportovatelným) certifikátem je třeba v Mozilla Thunderbird správně namapovat certifikát v tokenu - tzn. najít knihovnu, obsluhující token.

Jděte na Možnosti - Rozšířené - Certifikáty - Bezpečnostní zařízení a stiskněte Načíst.

Nový modul si jakkoliv pojmenujte a připojte knihovnu bit4xpki.dll dodanou s obslužným softwarem.

Já ji našel na c:\Program Files (x86)\bit4id\Universal MW\etc\bit4xpki.dll

Edit 11.1.2021

Přišel mi mail od kolegy z oboru (což mě potěšilo, já už na tyhle stránky skoro zapomněl :-))

Zdravím vás, jen info.  Na vašich stránkách (https://haros.webnode.cz/news/jak-na-kvalifikovany-podpis-s-bit4id-tokenme-v-thunderbirdu/) jsem našel to, co jsem hledal už dříve a trochu mě to nakoplo, jakým směrem se vydat při řešení. Do TB aktuálně nelze přidat nové zařízení z cesty "c:\Program Files (x86)\bit4id\Universal MW\etc\bit4xpki.dll", ale v této cestě "C:WINDOWS\system32\bit4ipki.dll" to jde. Třeba to pomůže někomu dalšímu.

A.Buček

ales@abits.cz

 

Zpět